preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Cara Emina Lovran

Login

e-Škola

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta

       o2 top up online

UDŽBENICI

 

za novu školsku 2023. - 2024. godinu
 

KALENDAR RADA

 
JELOVNICI

RASPORED ZVONJENJA

STARIJI RAZREDI

ULAZAK: 7,50

1. SAT: 8,00 - 8,45

2. SAT: 8,50 - 9,35

3. SAT: 9,40 - 10,25

VELIKI ODMOR

ULAZAK: 10,45

4. SAT: 10,50 - 11,35

5. SAT: 11,40 - 12,25

6. SAT: 12,30 - 13,15

7. SAT: 13,20 - 14,05


MLAĐI RAZREDI

ULAZAK: 7,50

1. SAT: 8,00 - 8,45

2. SAT: 8,50 - 9,35

VELIKI ODMOR

ULAZAK: 9,55

3. SAT: 10,00 - 10,45

4. SAT: 10,50 - 11,35

5. SAT: 11,40 - 12,25

6. SAT: 12,30 - 13,15

VOZNI RED AUTOBUSA

LINIJA 32 i 32A

LINIJA 36

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MLADI PROTIV GLADI

Od 21. do 25. listopada 2019. g. u našoj je školi provedena humanitarna akcija prikupljanja hrane i higijenskih potrepština za Socijalnu samoposlugu „Kruh svete Elizabete“ u Rijeci.

Želimo se zahvaliti svim učenicima, roditeljima i djelatnicima škole što su se uključili u ovu akciju.

Hvala vam što ste pokazali svoje veliko srce i pomogli ljudima u potrebi.

 


Odaziv je bio i više nego dobar. U nastavku čitajte o količini prikupljenih proizvoda, posjeti Socijalnoj samoposluzi, uručenju proizvoda, pogledajte galeriju fotografija te pročitajte intervju koji su naše volonterke-novinarke Lana Gojko i Loreta Lukić iz 8.a provele s volonterkom, gospođom Elidom Verenica.

U tablici su navedene količine pojedinačnih prikupljenih proizvoda po kategorijama.

 

Dana 31.listopada 2019. godine, volonterke školskog Volonterskog kluba u pratnji voditeljica Barbare Kalčič Grabrovac i Maje Bolterstein uputile su se u posjetu Socijalnoj samoposluzi u Rijeci kako bi im uručile prikupljene proizvode. Kutija prepunih hrane i higijenskih potrepština bilo je previše da bi sve stale u dva osobna automobila pa je ostatak proizvoda u Socijalnu samoposlugu prevezen u organizaciji vjeroučiteljice Gabriele Adulmar.

 

Na vratima Socijalne samoposluge dočekala nas je simpatična volonterka, gospođa Elida Verenica, koja nije krila sreću i radost što nas je ugledala s mnoštvom kutija. Srdačno nas je dočekala i ugostila. Ukratko nam je rekla nekoliko uvodnih informacija o prvoj hrvatskoj Socijalnoj samoposluzi koja je svojim korisnicima vrata otvorila 2011.godine. Tijekom vremena, a prateći potrebe korisnika, Samoposluga je svoje aktivnosti proširila i na prikupljanje odjeće, obuće i kućanskih potrepština. Riječka Socijalna samoposluga s ponosom ističe kako su se vođene njihovim primjerom i iskustvom otvorile i druge samoposluge u Hrvatskoj, primjerice u Varaždinu, Vinkovcima, Vukovaru i Karlovcu. Naše su volonterke-novinarke na Novinarskoj grupi s nastavnicom Esterom Perković Sečen pripremile još nekoliko praktičnih pitanja o radu Samoposluge.

 

INTERVJU

Za početak je potrebno napomenuti da je Socijalna samoposluga „Kruh sv. Elizabete“ projekt Franjevačkog svjetovnog reda koji tijekom posljednjih devet godina radi sa siromasima grada Rijeke i okolice. Projekt je zapravo započeo još 2010. povodom Dana siromaštva kada je pokrenuta prva akcija „Mladi protiv gladi“ poticajem školama da po principu jedan učenik - jedan proizvod, prikupe osnovne namirnice koje su se onda podijelile najsiromašnijim sugrađanima. Iz toga je izrasla današnja Samoposluga koja je sa svakodnevnim radom započela u travnju 2011. na Brajdi 7, gdje im je Grad ustupio prostor kako bi se našim najugroženijim sugrađanima jednom mjesečno osigurao paket hrane. Intervju je proveden s gđom Elidom Verenica.

P: Tko su korisnici usluga Samoposluge?

O: Profili korisnika su različiti, od obitelji s djecom, samohranih roditelja, samaca, staraca, invalida, beskućnika, ovisnika…zajednička značajka jest to da su oni ljudi u potrebi za najosnovnijim: hranom, higijenskim potrepštinama, odjećom i obućom. Mjesečni broj korisnika stalno varira od 700 do 1000 korisničkih kartica te toliko paketa okvirno mjesečno i podijelimo. Svaka korisnička kartica ima određeni broj članova u obitelji, a temeljem kojeg se određuje količina hrane koju će dobiti pa grubo procjenjujemo da se radi o broju od 3000 i 5000 ljudi kojima se pomogne tim mjesečnim paketom hrane.

P: Tko su vaši volonteri i gdje ih pronalazite?

O: Volonteri su ljudi svi profila, dobi, obrazovanja koji uz nemjerljiv humanitarni rad i doprinos našem društvu čine dodatnu vrijednost ovog Grada. Volonteri su često i djeca iz škole, dakle učenici.

P: Koliko volontera imate?

O: Otprilike 350 volontera na godinu no potreba za novim volonterima uvijek ima.

P: Tko su vam najveći donatori? Ima li među njima i nekih firmi?

O: To su volonteri i razne škole. Među njima nema firmi, barem ne za stalno, već se neke povremeno uključe. Škole nam stvarno puno pomažu, od svih škola s našeg područja dobivamo stvarno velike donacije. One se odazovu svaki put na ovaj projekt.

P: Što se događa kada su police Samoposluge prazne?

O: Nikada se nije dogodilo da su police ostale prazne, osim možda na početku rada socijalne samoposluge kada je bilo jako malo stvari.

 

Naše vrijedne volonterke pomogle su u sortiranju i slaganju proizvoda na police.

      

 

  

  

Ponosni smo na provedenu akciju, a planova o daljnjim idejama i humanitarnim akcijama ne nedostaje. Uskoro ćemo vas obavijestiti o planiranim aktivnostima kada ćemo opet trebati vašu pomoć i suradnju!

DOMAĆINSTVO I VOLONTERSKI KLUB





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju